sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Joulun taikaa

Tämän vuoden 2013 Jouluposti merkitkin olivat vintage henkisiä samoin löysin syksyllä  kirpparilta vanhoja joulukortteja jotka olivat iskemättömiä tosin tänä vuonna en saanut kaikille niitä matkaan. Syksy on ollut pimeä ja ankea ja  mun energiataso tosi vähissä......
Tänä vuonna meillä ei ole kuusta sisällä eikä terasilla  en viitsinyt hommatakaan kun olen koko joulun töissä.  Tässä kuvassa on mun mummun kuusi 60-luvulta osa koristeistakin on viellä tallella mulla ne oat  ihania.


Tälläisiä koristeita mm:ssa  roikkuu myös kuvan kuusessa sitten oli silkkilangalla päällystettyjä palloja sekä karamellejä jotka pelastin liian myöhään ! Hiiret olivat ne murustaneet ja pureskelleet käyttökelvottomaan kuntoon!

Rakastan Amaryllis kukkaa eli" Ritarinkukkaa" Se on näyttävä ja ylväs eikä tuoksu vahvasti kuten Hyasintti ja kukkii melko kauan oikealla hoidolla! Hyasinttikin on kaunis mutta tuoksuu niin vahvasti ettei mun migreeni välttämättä tykkää siitä.  Löysin Megastoresta kivat valot jossa muoviset puolukan varvut ja puolukat ne oli aika söpöt joten ostin ne ovat ainakin paloturvalliset!
Vanhat karvalanka tontut istuvat amarylliksen purkin reunalla!  Ne ovat niin suloisia ja tänä vuonna olen löytänyt niitä lisää itse ja ystäväni Tarja Oravan avustuksella :)
Joulurahaa kaikille lukijoilleni ja seuraajilleni kiitoksia kuluneesta vuodesta 2013

Ei kommentteja: