tiistai 25. syyskuuta 2012

Syksyn iltojen ompeluihin Vogue kaavat

Salon Nappi on aivan ihana kauppa ja sen myyjätär on huippu asiakas palvelija! Missään ei saa enää niin hyvää  kunnon vanhanajan palvelua  kuin Salon Napissa jossa asiakas todella otetaan vastaan!

Olen jo monia vuosia ollut Salon Napin asiakas yleensä löydän sieltä  sen mitä etsin!

Hän myy myös Butternickin ja Voguen kaavoja ja molemmilla on retro kaavansa lähinnä  30-40-50 ja 60-luvuilta!  Aina kun asioin kaupassa selailen näitä kaavakuvastoja ja olen  kauan himoinnut yhtä Voguen 40-luvun retro /vintage kaavaa nyt sen ostin vaikka kaava oli kyllä aika kallis juuri sen vuoksi olenkin pähkäilyt  että ostaakko vai ei!

Mulla on mekkoon muutama hyvä 40-luvun vintage kangaskin jemmassa nyt täytyy vaan päättää mikä niistä  tai sit teen kaikista.
Minulla on 2 Voguen aitoa vintage kaavaa  60-luvun alausta  kuten tämä!  Tämä on ihan perusmalli mutta kiva! Löysin kerran ne Naantalista Fidan kirppiksellä 2 oli vanhempaa muut oli  uudempaa 60-lukua ja 70-lukua nyt kyllä harmittaa etten silloin ostanut niitäkin! Voguen kaavat suomessa on harvinaisia!  Pitempi hihainen mekko sopii vaikka syysmekoksi jos sen tekee vaikka villakankaaasta tai muusta paksummasta materiaalista.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Tuohon vihreään hamoseen ihastuin vaikka on vaan piirretty kuva...itse tässä olen juur kaavoja ehtinyt et saisi tuon tyylistä vaatetta itselleen.

-Piia